Gryfikacja, ARG i adgaming ? jak gry zmieniają marketing

Artykuł mojego autorstwa wyjaśniający różnice pomiędzy 3 podstawowymi technikami marketingowymi wykorzystującymi gry lub mechanikę gier. Artykuł został zainspirowany kilkoma publikacjami, gdzie pojęcia te były mylone.
Data: 2011.08.02
Tytuł:  Gryfikacja, ARG i adgaming ? jak gry zmieniają marketing
Medium: Marketing przy kawie
Autor: Sebastian Starzyński

Ten wpis został opublikowany w kategorii Artykuły i Książki, Media i wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 Responses to Gryfikacja, ARG i adgaming ? jak gry zmieniają marketing

  1. Zephyr pisze:

    Hmm… fail

    Kto wpadł na pomysł konieczności rejestracji przed przeczytaniem artykułu?
    Ktoś chyba nie zrozumiał na czym polega user experience design.

    • Sebastian Starzyński Sebastian Starzyński pisze:

      Ja wpadłem:) a dokładnie zostałem do tego zmuszony przez boty, które mnie męczyły spamem. Zmieniłem ustawienie na moderację pierwszego posta od nowej osoby. w ten sposób nie mam spamu:) Mam nadzieję, że czytelnicy mi to wybaczą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zabezpieczenie antyspamowe *