Książka Gamification By Design w sprzedaży

Osobom zainteresowanym  tematyką gryfikacji pod kątem jej wykorzystania w biznesie polecam książkę ?Gamification By Design? autorstwa Gaba Zichermanna i Christophera Cunninghama, która jest już dostępna na Amazon.com. Książka poświęcona jest zastosowaniu mechanizmów gier w aplikacjach internetowych i mobilnych. Celem autorów jest wyjaśnienie najważniejszych pojęć w dziedzinie gryfikacji, a przede wszystkim dostarczenie  konkretnych narzędzi ? taktyk i strategii potrzebnych w procesie jej wdrażania w projekty biznesowe. Zichermann i Cunningham przedstawiają szereg studiów przypadków (m. in. Google, Facebook, Foursquare, Nike+, Zynga) obrazujących ten proces. W pracy nad książką korzystali także z wiedzy znaczących projektantów gier oraz licznych testów przedstawionych w niej rozwiązań.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Artykuły i Książki, Media i wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zabezpieczenie antyspamowe *