Ogromne zainteresowanie grami na Facebooku, zwłaszcza wśród kobiet, skłoniło organizatorów kampanii społecznej ?Chronię życie przed rakiem szyjki macicy? do wykorzystania tego medium w jej tegorocznej edycji. Od 21 listopada na profilu Kobiecy sekret jest dostępna gra edukacyjna ?Catch Papilloma?, która ma służyć popularyzacji wiedzy na temat profilaktyki raka szyjki macicy, na którego każdego dnia umiera 5 Polek.
Gra jest skierowana głównie do młodych kobiet w wieku 18 ? 30 lat. Jej scenariusz przewiduje staranne przygotowanie swojego avatara. Każda użytkowniczka ma do dyspozycji wirtualną szafę pełną modnych ubrań, butów i dodatków, dzięki której może przygotować swoją postać w najmniejszych szczegółach do wieczorowego wyjścia na miasto pełne kuszących znajomości i rozrywek. Grafika gry ma bardzo kobiecą kolorystykę i została zaprojektowana przez młodą, utalentowaną absolwentkę Akademii Sztuk Pięknych ? Annę Żylińską. Forma gry jest lekka i przyjemna, poza zaskakującym zakończeniem, które wprowadza ważny wątek edukacyjny. Odzwierciedla ona sposób działania wirusa HPV, który jest przenoszony głównie drogą płciową. Kobieta może nabyć go nawet w środowisku, które uważa za przyjazne i bezpieczne, dlatego tak istotna jest odpowiednia profilaktyka.
Wykorzystanie w niej jako kanału informacyjnego mediów społecznościowych to dobre rozwiązanie, biorąc pod uwagę popularność Facebooka jako miejsca rozrywki i wymiany informacji. Cieszy również fakt, że oprócz gier w portalach społecznościowych dostarczających tylko rozrywkę i będących nośnikiem reklamy, powstają projekty, które zwiększają świadomość społeczną w kwestiach tak istotnych jak zdrowie.