Badania rynkowe to moja pasja. Jeszcze na studiach złożyłem własną firmę badawczą ABR SESTA i prowadzę ją do dziś. Specjalizujemy się w badaniach środowiska zakupowego i zachowań zakupowych. Wyróżnia nas to, że stawiamy na innowacyjne metody badawcze, jak neuromarketing (EEG, Eye-tracking, badanie emocji za pomocą Facereadingu), instalacje kamer w sklepach do badania zachowań klientów, palmtopy ze skanerami kodów kreskowych do badania asortymentu i promocji.
Od kilku lat moje zainteresowania zawodowe skierowałem na e-biznes. Prowadzę firmę TakeTask – pierwszą polską platformę do zlecenia mikrotasków (w tym do shopper crowdsourcingu) oraz Promo-Plan – pierwszą na świeci platformę do zarządzania promocjami.
Prowadząc Fundacja Edukacja Przyszłości uczestniczę w lokalizację na język polski bezpłatnej platformy edukacyjnej dla dzieci, młodzieży i dorosłych Khan Academy.
Nie zamykam się tylko w środowisku badawczo-internetowym. W przeszłości wprowadzałem na nasz rynek polski sieć restauracji SUBWAY oraz próbowałem sił tworząc nowy koncept kawiarni mobilnych Coffee-Day.
No i od lat młodzieńczych jestem wielkim miłośnikiem gier strategicznych. Tematyka wykorzystania mechaniki gier jest mi bliska, gdyż łączy moje doświadczenie zawodowe (badania zachowań, e-biznes, marketing) i zainteresowania prywatne (gry), dlatego staram się mówić i pisać o Gryfikacji, ARG, AdGamingu. Jeśli ktoś chciałby zaprosić mnie do poprowadzenia prelekcji lub szkolenia, napisania publikacji lub dowiedzieć się więcej o możliwościach wykorzystania mechaniki gier proszę o kontakt.
Urodzony w 1975 r, tytuł magistra z Marketingu i Zarządzania otrzymałem na SGH, mam żonę i dwóch synków. Hobby: windsurfing, narty, brydż, pływanie, paintball, budowanie igloo:) no i oczywiście gry.
Życzę miłej lektury,
Sebastian Starzyński
Bardzo ciekawe treści umieszczasz na stronie. Brakuje mi tu tylko jednego – elementów grywalizacji (przepraszam, ale wolę ten termin). Choćby narzędzi Bigdoor.
Czy pod terminem „element grywalizacji” rozumiesz elementy mechaniki gier które opisałem tu? https://www.gryfikacja.pl/index.php/mechanika-gier/
Jeśli chodzi o narzędzia typu Bigdoor to opisuję jak coś ciekawego wprowadzają np.: https://www.gryfikacja.pl/index.php/2011/08/nitro-for-salesforce-gryfikacja-dzialow-sprzedazy/
Chodzi mi o elementy grywalizacyjne na tej stronie (stronie jakby nie było o grywalizacji). Aż się proszą 🙂
🙂 Szewc w dziurawych butach chodzi. a tak na serio Gryfikacja nie zadziała jeśli mamy mały trafik i małe potencjalne zaangażowanie (np. za mało artykułów do komentowania), a na robienie portalu przez duże P to ja czasu nie mam. więc muszę poprzestać na zwykłym blogu, artykułach i konferencjach.
Nie wiem jaki masz trafik 😉 Ale najprostsza rzecz – np. w ramach eksperymentu – to wprowadzenie opcji Share To Get (moim zdaniem to jest jeden z najprostszych przykładów zastosowania grywalizacji). Chcesz przeczytać cały tekst, kliknij Share. Są odpowiednie pluginy do tego 😉
Nie namawiam, ale tak sobie tu rozważam 😉
Jestem uczestnikiem Akademi Młodego Ekonomisty i przypomniałem sobie o stronie wspomnianej na wykładzie, i muszę powiedzieć że bardzo mi się ona podoba.
Dziękuję, mam nadzieję, że się przyda. Polecam Khan Academy:)
Bardzo ciekawa strona. Natknęłam się na nią, pisząc pracę magisterską (o grach wideo). Jeden z podrozdziałów będzie dotyczył gryfikacji! Pozwolę sobie na umieszczenie Pana strony w mojej netografii 🙂
Dziękuję i powodzenia:)
Ostatni artykuł z datą 31 października 2013!
Czyżby brakowało czasu?
Przypominam, że systematyczna publikacja to jedyna słuszna droga 🙂
Fakt, dawno nic nie pisałem gdyż zająłem się nowymi tematami typu Ekonomia współpracy, Big Data i Internet rzeczy. I właśnie w tych nowych tematach publikują (ale w innych mediach niż własny blog).