Energizer Move&Play – polski pomysł na Adgaming

Firma Energizer uruchomiła w tym miesiącu platformę ?Move&Play?. Ze względu na innowacyjne podejście do Adgamingu, projekt jest godny uwagi.

Pomysłodawca projektu Marcin Hrehorowicz powiedział nam, że prace trwały intensywnie od czerwca 2010 roku i choć początkowo rozważano wiele pomysłów, ostatecznie wybór padł na gry, między innymi ze względu na możliwość wykorzystania w nich nowinek technologicznych, walory edukacyjne oraz ich ogromną popularność. Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Marketing, Zastosowanie | Otagowano , | Dodaj komentarz

Wykorzystanie gryfikacji do motywowania ludzi

Około miesiąc temu założyłem na Goldenline w kilku grupach tematy związane z gryfikacją, większość umarła śmiercią naturalną (w jednej grupie nawet moderator mnie zbanowano:)), ale w grupie Zarządzanie temat popłynął. Jestem tam mocno czelendżowany (nie mogłem się opanować i napisałem po polskiemu) przez innych użytkowników. Jeśli ktoś ma trochę czasu to zapraszam do lektury, ale jeśli nie ma to polecam poniższy filmik na temat motywowani pracowników. Wystawiając na forum ten film autor wpisu chciała „pogrążyć” gryfikację i mnie, ale to jest właśnie film o gryfikacji, tylko że autor nie znał jeszcze tego terminu:) polecam to super 11 minut prezentacji!

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły i Książki, Media i wydarzenia, Praca, zarządzanie, Zastosowanie | Otagowano , , , , , , | Dodaj komentarz

Wykorzystanie gryfikacji w croudsourcingu

Zjawisko crowdsourcingu, czyli najprościej mówiąc, czerpania z wiedzy, zasobów czy pracy zbiorowości nie jest nowe, aczkolwiek sam termin ?crowdsourcing? powstał stosunkowo niedawno. Jako pierwszy posłużył się nim Jeff Howe w artykule „The Rise of Crowdsourcing” w 2006 r.  W kolejnych latach jego znaczenie ewoluowało, pojawiło się też wiele pomysłów wykorzystania tego procesu. Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii NGO, administracja, polityka, Zastosowanie, Zdrowie | Otagowano , , , , , , | Dodaj komentarz

Rynek gier rośnie

Branża gier zaczyna pełnić coraz poważniejszą rolę w światowej gospodarce. Według przewidywań firmy analitycznej Gartner globalne wydatki na sprzęt, oprogramowanie oraz gry on-line wyniosą w tym roku ponad 74 mld dolarów, a w 2015 już ponad 112 mld.

Źródło: Gartner (Raport ?Gaming Ecosystem 2011?, lipiec 2011) Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły i Książki, Media i wydarzenia | Otagowano , , , , , , | 2 komentarze

Zagraj to jeszcze raz, sam lub z Naszą Klasą

Ciekawy artykuł z Pawłem Tkaczykiem na temat gryfikacji. A dokładnie czego możemy się spodziewać i dlaczego nie powinniśmy się obawiać coraz szerszego stosowania mechaniki gier w różnych dziedzinach naszego życia.
Data: 2011.10.05
Tytuł: Zagraj to jeszcze raz, sam lub z Naszą Klasą
Medium: Gazeta.pl Next
Autor: Radosław Zaleski

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły i Książki, Media i wydarzenia | Otagowano , , , , , | Dodaj komentarz

Nowocześnie, lecz nudno i siermiężnie

Rzeczpospolita zainteresowała się grywalizacją w polityce, ale niestety przytoczone przykłady to Adgaming (czyli gry reklamowe), działania w Social Media i mobilne. Nie zmienia to faktu, że zebrali sporo ciekawych przykładów wykorzystania gier w angażowaniu wyborców głównie z obecnej kampanii. Fajna lektura.
Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Artykuły i Książki, Media i wydarzenia, NGO, administracja, polityka, Zastosowanie | Otagowano , , , , , , | Dodaj komentarz

Konkurs Quest day dla przedsiębiorczości

Na dniach (od 3 do 8 października) rusza konkurs dla studentów Quest Day wykorzystujący mechanikę gier (kilka elementów z ARG i gryfikacji).  Według opisu na portalu eurostudent.pl konkurs będzie polegać na zadawaniu uczestnikom pytań i zadań na temat przedsiębiorczości , z których część będzie wymagała „wyjścia w teren”. Uczestnicy zdobywają punky za poprawność i szybkość odpowiedzi, a jest o co walczyć – 5000 zł.

 

Zaszufladkowano do kategorii Media i wydarzenia, Wydarzenia | Otagowano , , , , , , , | 4 komentarze

Motywowanie pracowników Call Center w Chile i nie tylko

Jednym z największych wyzwań dla osób kierujących firmami lub działami call center jest duża rotacja pracowników. Jej przyczyną jest nie tylko stres związany z obsługą trudnych klientów i pracą pod presją czasu, ale również bardzo często poczucie agentów call center, że praca ta nie jest odpowiednio doceniana i szanowana. Pracodawcy starają się stawiać czoła temu problemowi, wykorzystując różne środki: tabele prezentujące wyniki pracy, nagrody pieniężne i rzeczowe dla najlepszych pracowników, odznaki, tytuły etc. Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Praca, zarządzanie, Zastosowanie | Otagowano , , , , , , , | Dodaj komentarz

HomeRun ? zakupy grupowe z nutą gryfikacji

Idea zakupów grupowych przyjęła się błyskawicznie i szybko rozprzestrzenia w wielu krajach. Zasada działania serwisów oferujących tego typu usługi jest z reguły bardzo podobna, nie jest zatem łatwo wyróżnić się na tle konkurencji. Nasuwa się pytanie, co więcej można zaproponować klientowi poza korzystnymi cenowo ofertami i wiarygodnością świadczonych usług? Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Marketing, Zastosowanie | Otagowano , , , , , , , | 2 komentarze

Konferencja E-nnovation

Gryfikacja będzie jednym z tematów na konferencji E-nnovation, która odbędzie się w Poznaniu 10 i 11 października. Będę miał przyjemność wygłoszenia krótkiej prezentacji zagadnienia i uczestnictwa w panelu dyskusyjnym. Po konferencji zdam relację:)
10-11 Październik 2011
http://e-nnovation.pl/about/

Zaszufladkowano do kategorii Media i wydarzenia, Wydarzenia | Otagowano , , , , | Dodaj komentarz