O mnie

Badania rynkowe to moja pasja. Jeszcze na studiach złożyłem własną firmę badawczą ABR SESTA i prowadzę ją do dziś.  Specjalizujemy się w badaniach środowiska zakupowego i zachowań zakupowych. Wyróżnia nas to, że stawiamy na innowacyjne metody badawcze, jak neuromarketing (EEG, Eye-tracking, badanie emocji za pomocą Facereadingu), instalacje kamer w sklepach do badania zachowań klientów, palmtopy ze skanerami kodów kreskowych do badania asortymentu i promocji.

Od kilku lat moje zainteresowania zawodowe skierowałem na e-biznes.  Prowadzę firmę TakeTask –  pierwszą polską platformę do zlecenia mikrotasków (w tym do shopper crowdsourcingu) oraz  Promo-Plan – pierwszą na świeci platformę do zarządzania promocjami.

Prowadząc Fundacja Edukacja Przyszłości uczestniczę w lokalizację na język polski bezpłatnej platformy edukacyjnej dla dzieci, młodzieży i dorosłych Khan Academy.

Nie zamykam się tylko w środowisku badawczo-internetowym. W przeszłości wprowadzałem na nasz rynek polski sieć restauracji SUBWAY oraz próbowałem sił tworząc nowy koncept kawiarni mobilnych Coffee-Day.

No i od lat młodzieńczych jestem wielkim miłośnikiem gier strategicznych. Tematyka wykorzystania mechaniki gier jest mi bliska, gdyż łączy moje doświadczenie zawodowe (badania zachowań, e-biznes, marketing) i zainteresowania prywatne (gry), dlatego staram się mówić i pisać o Gryfikacji, ARG, AdGamingu. Jeśli ktoś chciałby zaprosić mnie do poprowadzenia prelekcji lub szkolenia, napisania publikacji lub dowiedzieć się więcej o możliwościach wykorzystania mechaniki gier proszę o kontakt.

Urodzony w 1975 r, tytuł magistra z Marketingu i Zarządzania otrzymałem na SGH, mam żonę i dwóch synków. Hobby: windsurfing, narty, brydż, pływanie, paintball, budowanie igloo:) no i oczywiście gry.

Życzę miłej lektury,

Sebastian Starzyński

Gamifikacja jest jednym z tych haseł, które zdają się opisywać całość zagadnienia jednym słowem. Tymczasem, jak wiele udanych koncepcji, sama idea jest tylko genialnie opisaną czapką, pod którą kryje się wiele scenariuszy, wyzwań i problemów, podobnie jak w głowie każdego z nas. Zaczynając przygodę z gamifikacją w firmie Wolters Kluwer, mieliśmy nieodparte wrażenie, że ?słyszymy, że coś dzwoni, ale nie wiemy w jakim kościele?, lub - co najwyżej - mieliśmy zbiór ?myśli nieuczesanych? z wiodącym aforyzmem: ?Bada się głębię, rzucając w nią kamieniem?. Sebastian wprowadził nas w tajniki prawidłowego podejścia do tematu, zaczynając od podstaw, poprzez aspekty psychologiczne, kończąc na tych czysto metodologicznych. Jest bardzo ciekawym rozmówcą i cierpliwym słuchaczem, potrafi celnie zadawać pytania, które pozwalają rozwiewać wątpliwości. Potrafił zarazić swoim zaangażowaniem i fascynacją tematem członków naszego zespołu. Szczerze polecam!

11 odpowiedzi na O mnie

  1. Bardzo ciekawe treści umieszczasz na stronie. Brakuje mi tu tylko jednego – elementów grywalizacji (przepraszam, ale wolę ten termin). Choćby narzędzi Bigdoor.

  2. Nie wiem jaki masz trafik 😉 Ale najprostsza rzecz – np. w ramach eksperymentu – to wprowadzenie opcji Share To Get (moim zdaniem to jest jeden z najprostszych przykładów zastosowania grywalizacji). Chcesz przeczytać cały tekst, kliknij Share. Są odpowiednie pluginy do tego 😉

    Nie namawiam, ale tak sobie tu rozważam 😉

  3. Maciek pisze:

    Jestem uczestnikiem Akademi Młodego Ekonomisty i przypomniałem sobie o stronie wspomnianej na wykładzie, i muszę powiedzieć że bardzo mi się ona podoba.

  4. Iw91 pisze:

    Bardzo ciekawa strona. Natknęłam się na nią, pisząc pracę magisterską (o grach wideo). Jeden z podrozdziałów będzie dotyczył gryfikacji! Pozwolę sobie na umieszczenie Pana strony w mojej netografii 🙂

  5. romskiedziecie pisze:

    Ostatni artykuł z datą 31 października 2013!
    Czyżby brakowało czasu?
    Przypominam, że systematyczna publikacja to jedyna słuszna droga 🙂

    • Avatar photo Sebastian Starzyński pisze:

      Fakt, dawno nic nie pisałem gdyż zająłem się nowymi tematami typu Ekonomia współpracy, Big Data i Internet rzeczy. I właśnie w tych nowych tematach publikują (ale w innych mediach niż własny blog).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zabezpieczenie antyspamowe *